sobota, 8 lutego 2014

 Haa! Dzisiaj przybywam z aplikacją, którą zdołałam wyszukać. Mowa tu o aplikacji na telefon, które nazywa się 'DokiDoki Postbox'. W południe, gdy moje ciasto zajęło swe miejsce w piekarniku, ja czekając na nie walnęłam się na łóżko i szperałam w telefonie. Kilka bajerów usunęłam, pozbyłam się też przynajmniej setki zdjęć, aż w końcu zaczęłam szukać czegoś nowego. I oto znalazłam coś ogromnie uroczego, czym właśnie jest aplikacja DokiDoki ^^ Chodzi tu o wysyłanie pocztówek, aczkolwiek z moich obecnych obserwacji to po prostu jest czat, tyle że w takiej a nie innej oprawie.
Aby wysłać taką pocztówkę należy wejść w panel pisania, w którym wybieramy, do kogo pocztówka ma trafić (mężczyzna/kobieta, tylko mężczyzna, tylko kobieta) - dostarczana jest do losowo wybranej osoby, z kraju ojczystego lub całego świata o czym również decydujemy przy pisaniu owej pocztówki. Wypełniamy tekstem pocztówkę (wadą w tym jest ograniczona liczba liter, bo jak dla mnie jest ich do dyspozycji o wiele za mało), wysyłamy i pozostaje nam czekanie, aż dostaniemy odpowiedź.
Ważną cechą jaką posiada ta aplikacja jest automatyczne tłumaczenie, które działa według mnie niespodziewanie dobrze, a naprawdę jest przydatne, bo jak do tej pory trafiły mi się już 3 osoby, które pisały po koreańsku.

Jeżeli ktoś ma możliwość i ochotę porozmawiać z innymi poprzez taką aplikację to jak najbardziej polecam, bo jest bardzo przyjemna :)




10 komentarzy:

  1. No no. Ciekawe małe ustrojstwo, ale jakże pomocne. :) Mam tylko pytanie - mówisz, że tłumaczy czyli na angielski czy na nasz? Bo jakoś, że na polski to uwierzyć nie mogę... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chodzi o to, że aplikacja tłumaczy na nasz język ojczysty ;D

      Usuń
  2. Chcę.
    Ale to cudne! Idę ściągać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne :o Zaraz pobiore ^^
    A zdjec sukienki nie moge sie doczekac, na pewno pieknie wygladalas ^^

    Trafilas, poniewaz ostatnio wciaz pojawiaja sie takie mysli... I niby wiem, ze nie powinnam, ale... Co mam myslec? :/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uła nie słyszałam o tym a wygląda ciekawie. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah, urocze! Nigdy nie słyszałam o tej aplikacji, ale wydaje się całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no ciekawe, nie powiem. To tłumaczenie jest fajne, chociaż ma jeden minus. Gdyby nie tłumaczyło wszyscy by pisali po angielsku, a co za tym idzie, rozwijaliby swoje umiejętności językowe. A jeśli jednak jest taka opcja to wtedy ktoś zacznie nawijać po koreańsku i nawet mu nie przyjdzie do głowy zacząć pisać po angielsku.
    Mimo to, chętnie bym sobie ściągnęła taką aplikację, jeśli oczywiście by działała na moim telefonie (w co raczej wątpię).

    OdpowiedzUsuń
  7. o jej jakie super słodkie *.*
    a to płatna aplikacja czy darmowa?
    nie znam sie za bardzo na aplikacjach ale jak usiądę do telefonu to pewnie ją znajdę :)
    a ja myślałam że happy jump jest słodkie xD DokiDoki to dopiero cukier :3
    kiskiski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh oczywiście czasem ma się szczęście a czasem nie :D
      to musimy się razem na kręgle wybrać ;)
      pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń