wtorek, 27 października 2020

Papeteria #01 - Halloween na ostatnią chwilę!


Cześć!
Zbierałam się z tym zamiarem od dłuższego czasu. Nareszcie się udało i choć na szybko to wrzucam, bo już nie mogę wytrzymać. Co prawda chciałam wrzucić najpierw typowo jesienne bajery, ale ta pora roku jeszcze trochę z nami będzie więc wykorzystam zbliżające się Halloween.


A mowa tutaj o papeteriach, które przygotowałam dla zapaleńców listowych. Mam nadzieję, że komuś się przydadzą. 
O ile tylko wyrabiam się z ich wcześniejszym przygotowaniem to często z nich korzystam pisząc własne listy.
Właściwie to materiały przydadzą się nie tylko do listów, ale do wszelkiego rodzaju scrapbookingu czy notatek. Możecie ich użyć według pomysłów Waszej wyobraźni. Będzie mi też miło jeśli podzielicie się efektami.

Papeterie przygotowałam w 4 wersjach, bo wiem, że niektórzy lubią pisać przy pomocy linii, a niektórzy mają tak piękne pismo i talent, że piszą równo bez dodatkowej pomocy. Rozmiar - B6.







Papeterie do zgarnięcia, zapakowane w plik. Potrzebny Wam będzie darmowy program taki jak np. WinRAR itp. KLIKNIJ kociołek!


Masz jakiś pomysł? Chcesz napisać? Na IG najłatwiej mnie złapać. Wpadajcie, bo będzie rozdanie, a do zgarnięcia między innymi wrzucone wyżej papeterie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz