poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Juuuuż jestem.
Pojawiam się po nagłym zniknięciu. Tłumaczę się mym zepsutym komputerem, który był w serwisie, a doprawiła go moja droga mama. -,-'

A w ogóle to mam jakieś momenty chandry i to jest straszne uczucie. Tylko powróciłam do Polski (tak jestem już w tej naszej zacnej ojczyźnie) a każdy musiał się o coś czepiać. Pierwszy raz miałam takie załamania. Ale żyję... jakoś...

Jednakowoż były w tamtym tygodniu u mnie 2 koleżanki i spałyśmy w namiocie, było nieźle :D Jedna z nich tak została przestraszona, że wysypała połowę chipsów z miski i ten wrzask xD
Albo straszne historie z życia wzięte... Czy też moment w którym już zasypiamy, a nagle Alexandra pyta czy słyszę świerszcza i zaznacza, że gdy on umilknie to znaczy, że ktoś zbliża się. No i jak miałam w tym momencie zasnąć, gdy podświadomie słuchałam czy świerszcz milknie... A kiedy już prawie spałam, Alexandra informuje mnie, że świerszcz już nie gra... xD A że jeszcze nastraszyłam je czupakabrą to jakoś ten świerszcz zadziałał xD

Teraz ochłodziło się, ale w czasie tych upalnych dni spędzałam też czas nad jeziorem, które mam 15 - 20 minut od domu i mimo, iż pływać nie umiem to naprawdę dobrze się tam bawiłam. I ta kojąco chłodząca woda... Mmm.

Ostatnio też czuję taki przypływ pomysłów... Szkoda tylko, że jakoś nie mogę się za to zabrać, bo w głowie pięknie to wygląda *_*

9 komentarzy:

  1. Nie ma to jak straszne historii~ ^^ Z jednej strony uwielbia ich słuchać a z drugiej w gruncie rzeczy wszystkiego się boję. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Czupakabra xD
    Oj, kiedy to było, jak ostatni raz namiotowałam... Stara dupa jestem, nie ma co!

    Normalnie nie cierpię muzyki na blogach. Wchodzę a tutaj ONE OK ROCK, fuck yeah!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie umiesz pływać? Kurczę, ja to uwielbiam <3 Za to za strasznymi historiami nie przepadam, bo niezłe strachajło ze mnie xD
    Dzięki za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yaay, też nie umiem pływać xd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha ja coś czuję, że bardziej bałabym się robaków niż strasznych historii ! XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też kocham pływanie i szkoda, że nie umiesz, ale wiesz wszystko przed tobą :)

    Wpadniesz? https://cartoons-everyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego się potrafię przestraszyć. xD Podziwiam ludzi, którzy oglądając horrory potrafią zastanawiać się nad efektami specjalnymi itp. :P W namiocie? Ekstra! Ostatnio przed snem (wszyscy wokół już spali, bo to było wieeelkie pole namiotowe) nagrywałam z koleżanką survivala. xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło się czytało, pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wakacje spędziłaś. ;D

    OdpowiedzUsuń