wtorek, 3 czerwca 2014

I jak mam dalej żyć!?

To pierwsza myśl, pierwsze pytanie jakie zrodziło się w mojej głowie po obejrzeniu 'Fullmetal Alchemist'. Tak, jako że mam teraz sporo czasu wolnego wzięłam się za oglądanie anime. Wczoraj zakończyłam alchemików... I teraz nie mogę się zebrać do oglądania następnego anime. To już nie będzie ten sam dzień bez wrzasków Eda... Jakby nie było, spędzanie czasu z braćmi Elric stało się nieodzowną częścią dnia. A teraz ma tego zabraknąć, i to już nie będą takie same, cudowne dni... 


Jak tak dalej pójdzie to zaraz obejrzę to od samego początku. Troszkę się przywiązałam do bohaterów i całego świata przedstawionego :D Chyba bardziej niż troszkę xD

Niezawodni i rozbrajający bracia Elric *.*
Niezawodni i rozbrajający bracia Elric *.*

Przystojny Roy Mustang ^^ (Royek xD)

Maes, który na początku wydawał mi się dziwadłem... A kiedy już go tak bardzo
polubiłam to zabrali mi goo!

I jak zawsze wyluzowany Lin Yao :D



'Fullmetal Alchemist' to anime, które polecam z całkowitą odpowiedzialnością. Anime, które pozostaje w serduchu, a buzia sama uśmiecha się na wspomnienie o nim :D



6 komentarzy:

  1. Uwielbiam FMA, przez długi czas to była jedna z moich ulubionych serii anime :)
    Zapraszam do mnie: bajeczne-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam okres, kiedy strasznie fazowałam na Alchemika, ogólnie było to jedno z moich pierwszych anime (pierwsza seria) i tytuł ten stał się również moją pierwszą zakupioną mangą. ^^ W dalszym ciągu bardzo cenię tę pozycję i uważam ją za jeden z najlepszych shounenów (swoją drogą uwielbiam humor od pani Arakawy) niemniej jednak euforia z nim związana już trochę opadła.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jedna z wielu serii, które mam w planach, ale kiedy uda mi się wreszcie ją obejrzeć... tego nie wie nikt ;_;
    Ale uczucie znam - tak to jest, gdy kończy się coś dobrego (niekoniecznie anime; osobiście najczęściej przeżywam to w związku z przeczytanymi książkami). Ta pustka jest okropna ;_; Ale prędzej czy później człowiek wciągnie się w coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tyle razy miałam się za nie zebrać że aż w końcu go nie obejrzałam :D ale słyszałam o nim już tak wiele dobrego ze chyba w końcu włączę pierwszy odcinek, zapewne i ja polubię to anime :)
    kreska i postacie wydają się zabawne i miłe wiec wciągnę się zapewne od razu :)
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądnęłam FMA 8 razy i muszę przyznać, ze bez cienia wątpliwości jest to moje ulubione anime. Czy oglądnęłabym znowu? Jasne! Sama jestem zaskoczona, ze jeszcze mi się nie znudziło. Za każdym razem śmieje się do łez i płaczę kompletnie wciągnięta w akcje. Moim zdaniem jest to zdecydowanie najlepsze anime, jakie miałam okazję obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam FMA :D Już dość dawno, ale bardzo mi się podobało :P Jeszcze dam sobie trochę czasu (czyli skończę inne serie) i wezmę się za FMA Brotherhood :3

    OdpowiedzUsuń